Emma Maembong Kongsi ‘Maternity Shoot’, Cetus Kritikan Netizen?-“Jenis Tak Reti Nak Hormat…”

Pada Februari lalu, pelakon, Emma Maembong telah mengesahkan bahawa dia sedang hamil anak kedua menerusi video di Instagram yang memaparkan dirinya sedang membuat kejutan berita kehamilannya itu kepada suaminya, Shazli Azhar.

Bakal Timang Anak Lelaki

Menurut Emma yang dilihat semakin sarat turut mendedahkan bahawa bakal menimang cahaya mata lelaki dalam sebuah majlis pengumuman, 22 Mac lalu.

“Disebabkan my pregnancy this time lain dari my first ramai ingat girl. Actually i pun ingat girl haha. But alhamdulillah another boy.”-kongsi Emma

Kongsi Foto Maternity Shoot

Terkini, menerusi hantaran di Instagram memaparkan beberapa foto hasil maternity shoot Emma yang mengenakan oversized puffer jacket berwarna hitam sambil menunjukkan baby bump-nya.


Netizen Kurang Senang?

Walaubagaimanapun, perkongsian Emma di Instagram telah menimbulkan rasa kurang senang netizen yang berpendapat Emma tidak menghormati bulan Ramadhan dengan memuatnaik foto yang menampakkan pusat.

“Perhhh nampak pusat.”

“Bulan ramadan ni gak ko post gambar terjojol pusat. Pusat tu selotape la dulu. Cover sket. Malu kat orang.”

“Jenis tak reti nak hormat bulan ramadhan.”

Perut Emma macam perut saya selepas berbuka puasa. Tapi saya tak mengandungi anak. Cuma lemak.”

 

Sekadar info, Emma Maembong telah mendirikan rumah tangga dengan juruterbang, Muhammad Shazli Azhar pada 20 Februari 2020.

Hasil perkahwinan itu, Emma dan Shazli dikurniakan seorang cahaya mata lelaki, Shariq Gabriel yang kini berusia dua tahun.

Sumber: Murai.my


 

 

 


 

Comments

Popular posts from this blog

[VIDEO] Isteri Beria Peluk Cium suami Di Petang Raya Untuk Kali Terakhir Buat Ramai Sebak, Isteri Akur Akan Berpisah

[VIDEO] Jelir Lidah ‘Menganjing’, Peninju Thailand Rebah Kena Pukulan K.O Remaja Malaysia