[VIDEO] Terperangkap, Lepas Nikah Baru Cik Pia Tahu Boss Kay Belum Lepas Isteri Pertama

 

Nampaknya kemelut antara Cik Pia dan bekas suaminya, Boss Kay kembali menjadi bualan meskipun lelaki itu sudah mendirikan pernikahan dengan isteri baru, Tash Yong. Dalam live yang dibuat, TikTokers ini sempat mendedahkan tentang mahligai pasangan itu yang didakwa tidak mendapat persetujuan keluarga.

Dia kata nak uruskan hal mahkamah bukan mudah…Nak pergi kaunseling apa semua

Dalam pada itu, Cik Pia mengimbau semula kenangan pahit saat mengetahui dirinya dipoligami tanpa kerelaan. Sebelum berkahwin, Boss Kay berkata sedang dalam proses untuk berpisah dengan isteri pertama, Nooraini Noni. Mengambil sedikit masa lantaran prosedur di mahkamah yang agak rumit, saat itu Cik Pia tidak mencampuri urusan terbabit.

Aku dah terperangkap…Lepas anak kami lahir, baru 1st wife tahu dah kahwin

Selepas sebulan lebih berkahwin, kesilapan Cik Pia adalah dia baru bertanya tentang status perpisahan Boss Kay dengan Noni. Alangkah terkejutnya, lelaki itu berkata tidak jadi untuk berpisah sekali gus membuatkan status Cik Pia berubah menjadi isteri kedua. Tidak rela bermadu, Cik Pia awalnya sempat meminta untuk dilepaskan. Ikatan itu kemudiannya terpaksa dirahsiakan dulu daripada pengetahuan Noni selama 2 tahun.

@cikma538 #cikpiahsharing #fyppppppppppppppppppppppp ♬ original sound - Cikma🤍🕊️

Saya diburukkan dekat 1st wife1st wife diburukkan dekat saya…Kami diburukkan dekat mentua

Di kemuncak konflik, akhirnya Cik Pia bersemuka dengan isteri pertama serta ibu mentuanya. Saat itu, barulah mereka bertiga tahu selama ini Boss Kay banyak melagakan dan memburukkan semua pihak. Misalnya ketika bersama Noni, Cik Pia akan diburuk-burukkan dan begitu juga sebaliknya.

 

@cikma538 #fyp #kescikpia ♬ original sound - Cikma🤍🕊️

Kredit : TikTok Cikma

Comments

Popular posts from this blog

[VIDEO] Isteri Beria Peluk Cium suami Di Petang Raya Untuk Kali Terakhir Buat Ramai Sebak, Isteri Akur Akan Berpisah

[VIDEO] Jelir Lidah ‘Menganjing’, Peninju Thailand Rebah Kena Pukulan K.O Remaja Malaysia